Makan sambil mendaftar

Friday 7 September 2012

Assalamualaikum wbt, 

InsyaAllah pada 8 September ini,jam 9malam hingga 12malam, Kompleks An-Nahdhoh bersama Kelab Remaja Lestari akan mengadakan Jamuan Raya Aidilfitri. Semua dijemput hadir.

Kali ini, Kelab Remaja Lestari akan menyediakan juadah nasi himpit dan kuah kacang. Mesti teringin kan? Jom!! Jangan risau, juadah-juadah lain juga akan disediakan. Nak tahu? Datang dulu ye. =)


Kaunter pendaftaran program PECUT-PECUT TERAKHIR SPM BERSAMA PAKAR juga akan dibuka. Boleh bertanya, boleh daftar dan terus membuat bayaran. Bayar deposit dahulu pun boleh, tiada masalah. Nama adik-adik akan tersenarai dan tempat telah direserve khas buat adik-adik yang mahu berjaya dalam SPM nanti. Syaratnya? Daftar dulu ye!! 

0 comments:

::Basahkan lidahmu::

>ucapan yang ringan dimulut, tapi, berat timbangannya di akhirat kelak

'Subhanallah, Alhamdulillah, Allahuakhbar'

::Motivasi::

Dari Umar bin Khattab ra berkata, beliau mendengar Rasulullah saw bersabda;

'Sekiranya kalian benar-benar bertawakkal kepada Allah swt, dengan tawakkal yang sebenar-benarnya, sungguh kalian akan
diberi rezeki sebagaimana seekor burung diberi rezeki, ia pergi di pagi hari dalam keaadaan lapar dan pulang pada petang hari dalam keaadaan kenyang'

Hadis riwayat Ahmad, Tirmidzi dan Ibnu Majah

::Ayat-ayat cinta::

“Pada hari ini telah Aku sempurnakan untuk kalian agamakalian, dan Aku sempurnakan nikmat-Ku atas kalian dan Aku ridha Islam sebagai agama kalian.” (Al-Maidah: 3)

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP